Egzotika prasideda. Honkongas

Na ką, po 11-os valandų skrydžio pasiekėme įspūdingąjį Honkongą! Vietinės oro linijos Cathay Pacific pasirūpino tikrai komfortišku mūsų atgabenimu. Naujausi filmai dideliuose ekranuose, šypsenuotas malonus aptarnavimas, nesibaigiantis vynas ir tikrai gardus azijietiškas meniu. Užskaitom! 🙂

Už keliolika eurų įsigiję abipusį bilietą express traukiniui, miesto centre buvome dar prieš 8 val. ryto. Išsyk kūną nukaitinęs drėgmės pritvinkęs oras parodė, kad tokiam klimato skirtumui nebuvom pasiruošę. 😀 Galim pasakyti tik tiek, kad rudeninis Londonas buvo mus gerai aprengęs, tad pasivaikščiojimas Honkonge ilgų rankovių ir džinsų drabužiais tapo šiokiu tokiu ištvermės patikrinimu. Ypač lipant į kalną. 😀

Po teisybei, bet koks judėjimas mieste yra nuolatinis kilimas ar leidimasis LABAI stačiu kalnu. Dar neteko matyti gyvenvietės įsikūrusios tokiu tankumu, tokiuose nuožulniuose krantuose! Net Alpėse atrodo ne taip statu. 🙂 Todėl, iš vienos pusės buvo juokinga, iš kitos tapo visiškai suprantama, kad nuo centro apačios, kelis šimtus metrų į viršų (ir žemyn taip pat), gyventojus vežioja, kokia dešimčia sekcijų išdėliotas, eskalatorius! Labai patogu! 😀 Užskaitom ir šitą..

Centriuky paslampinėjom ir pažioplinėjom kol galiausiai teikėsi duris atidaryti nors viena užeigėlė. Gurgiančius mūsų pilvus dar kartą išgelbėjo Karalius (Burger King). Nors ir tas mus įsileido tik apie pusę vienuoliktos. Už tai tikrai nepagailėjo oro kondicionieriaus – iš pradžių leipę nuo vėsinančio malonumo, po kelių minučių ėmėme šalti. 😀 Na, tiek tokis.. Atgavome antrą kvėpavimą aplinkai tyrinėti.

Negalėjome atsistebėti urbanistiniu fenomenu, sudarytu iš betoninių dangoraižių ir visur vešiančios žalumos! Siauručiai, iki dangaus begalybės tįstantys, pastatai glaudžiasi vienas prie kito, kaip šprotai skardinėje! Rodos, tarp kai kurių įspraustas vos metro pločio tarpelis. Panašu, kad ir į gaivinančią žalumą įdedama daug pastangų. Augmenyja želdinama visur, kur tik įmanoma – balkonuose, namų fasaduose, reklaminiuose stenduose, gazonuose, vazonuose, šlaituose – visose kertėse! O ir laisto visa tai liaudis tikrai nuoširdžiai, atsakingai ir gausiai. Turim pripažinti, tokia flora, tokiame mieste – baisiai maloni. 🙂

Visgi, viso šio vizito vinimi tapo kopimas į Victoria Peak viršūnę, išsišovusią tiesiai virš miesto. Tiesa, įspūdį sudarė ne pats kalnas, o nuo jo atsiverianti panorama. Kvapą gniaužiantis vaizdas! Prispaudinėjom visą gausybę kadrų, tačiau nė vienas jų neatspindi to, ką godžiai rijo mūsų akys! Įdedam paveiksliuką, bet suprantam, kad veikiausiai neliksit tokie sužavėti, kokiais buvome mes. 🙂

Tai tiek apie Honkongą, lekiam ragauti egzotikos toliau- į Naująją Zelandiją! Jėėė!!!