Travel Baltic Sea [GLL] #6

Atsikėlę ryte (08.10) patraukėm link Lafoteno salų. Bevažiuojant pagaliau pasiekėm šiaurės poliarinį ratą! Čia nebuvo nieko įspūdingo, tokius kalnus ir plynes mes jau matę 🙂 tačiau mums dar vienas užliptas laiptelis link šiaurės! O ir pati žinia, kad mes jau už poliarinio rato veikia gerai.
Dar kiek pavažiavus, iki Bodo miesto, teko keltis su keltu. Kadangi keltai plaukė tik kelis kartus per dieną, tai teko keletą valandų palaukti, kol atplauks sekantis. Turėjom nemažai laiko, tai išėjom apžiūrėti vietinį miestelį. Miestelis buvo tylus ir ramus, kaip ir visa Norvegija.. Visai nenormalu! Žmonių centre beveik nėra, o jei ir pamatai kokį vieną, tai jis būna tikras “Čekas”. Apėję miestą grįžom prie mašinos ir įvažiavom į keltą. Keltas turėjo plaukti ~100 km 3 val. Vaizdai iš kelto buvo labai gražūs ir mums kažkiek neįprasti.

Dar nematėm Norvegijos, kalnų ir fiordų iš taip toli ir dar nebuvom plaukę Norvegijos jūra. Pastaroji vėjuota papuolė.
Į salas nuplaukėm apie 21 val. Nusprendėm jog jau vėloka ir reikia pradėti ieškoti nakvynės, nes čia viskas 22 val jau užsidaro. Ieškojom namelio – norėjom atsipūsti, gerai pailsėti ir palįsti po dušu. Paieškos sekėsi nekaip, nes rasdavom įvairių namelių už normalias kainas (500-700 NOK), bet jie neatitikdavo mūsų išauginto skonio – nevaizdingoje vietoje stovi arba vietos juose labai labai mažai. Į vieną kempingą lėkėm, kaip kokiam James Bond filme, džykindami siaurais ir vingiuotais salos keliukais. Iki 22 val. buvo likę nedaug, o iki kempingo buvo likę virš 30 km, GPS rodė, kad vidutinis mūsų greitis turi būti nemažesnis, kaip 60km/h 🙂 Kempinge buvom lygiai 22 val. 🙂 bet…. čia jie neturėjo, tai ko mums reikia. Galiausiai mums pasisekė ir radom nebrangų namelį (ten gal greičiau jau kambarys) žvejų uoste. Namelyje vietos buvo nemažai, su atskira terasa, o ir vaizdas pro langą buvo tikrai neblogas, tai nusprendėm čia pasilikti. Namelio šeimininkė buvo kažkokia pačiuožusi ir labai linksma vokietė. Zap dar pabandė su ja pasiderėti ir nusiderėjo iki 700 NOK. Eilinį kartą išsivirėm buzos, užkandom, atsigėrėm kavos ir dar kaiko… Pow su Zap prasėdėjo iki 2 val, tačiau čia jau nebetemo.. Saulė nusileido, tačiau buvo šviesu kaip dieną. Galiausiai visi nuėjom miegoti.
Pow atsikėlęs ryte (08.11) išsiskalbė rūbus ir pasidžiovė ant prieplaukos turėklo. Rūbai džiuvo neblogai ir bebaigiant džiūti pūstelėjo vėjelis ir… GLL maikė atsidūrė giliai vandenyje.. Jei būtų šiaip kokia maikė, tai niekam ji ir nebūtų rūpėjus, bet šitą būtinai reikėjo ištraukti. Norvegijos jūros vanduo buvo šaltas, o maikė buvo ~3 metrai po vandeniu, bet ko nepadarysi dėl GLL maikės.. Pow susiruošė, keletą kartų panėrė ir maikė išgelbėta!!!
Apsitvarkę ir užkandę išsiruošėm važiuoti tolyn. Dar prieš išvažiuojant nusprendėm paklausti “pačiuožusios vokietės” gal netyčia turi išnuomoti kokią motorkę ir.. mums pasisekė! Gavom valtį su varikliu už 100 NOK dviems valandoms, tokio pigumo Norvegijoje dar nebuvom regėję.

Pasiėmėm gėrimukų ir išplaukėm nuotykių medžioti! Dar nė vienas iš mūsų nebuvom vairavę jokios motorkės, tai nuotykis mums buvo neblogas.

Na ir vaizdai iš įlankos į salas buvo labai gražūs. Kad jau buvom su valtim, tai dar ir išsilaipinom negyvenamoje saloje 🙂
Paplaukioję porą valandų išvažiavom tolyn salų apžiūrėti. Pakeliui dar Zap išsimaudė šaltoje Norvegijos jūroje, kad paženklint jog čia jau buvome. Bet kiek bevažiavom toliau, pamatėm jog mes čia jau vakar viską matėm ir jog salose nieko gero nebeliko, tai negaišdami laiko važiavom tolyn. Judant žemyno link, kokiam tai mažam miestelyje pasidarėm sau pramogą – vietiniame restoranėlyje užsisakėm alaus ir banginio kepsnį 🙂 Skonis… Banginio mėsa kažkoks tarpas tarp jautienos ir kepenėlių – skanu. Pow patiko viskas, Zap nesužavėjo šaltos virtos bulvės su majonezu – kažkaip nenormalu 🙂

powers Written by:

One Comment

1. Rima
    September 28, 2013

Ka tík perskaiciau keliones aprasyma. Likau suzaveta. Noriu i Norvegija. Labai ispudingai aprasyta.